by amanda

| Vardag


Hej sötnosar :) Jag måste bara säga, jag hatar slask och jag hatar kyla ! Annars är det ganska mysigt med snön, fast hoppas den försvinner snart och kommer lagom tillbaks till jul. Jag slutade 4 idag. Drog direkt till centrum och där mötte jag Cecilia. Efter en liten stund kom Wille och Tage och vi gick hem till Wille. Kollade på film och när den var slut gick jag och Cissi hem. Käkade middag och nu har hon precis blivit hämtad. Men vi hörs senare, pussar amanda ♥

Linda

Hatar också slasket och kylan. Det är ju skitjobbigt att gå runt i stor tjock vinterjacka hela tiden. :(

wilmaaa

yes, vad gör du?:)

ronja

fin :)

fanny

haha självklart;)

johanna

sv:bara bra.. men vi kanske inte bor på samma ställe precis;)

Emelie

ska snart kolla på DH :D

E L I N

fin blogg :)

ska vi följa varann via bloglovin?

Anonym

här har det inte snöat :o

iaf inte vad jag vet hahaha

H A N N A ★

haha, yes :D

sandra

jag tycker inte heller om slasket som vi har i sthlm just nu..

♫♪ Sandra T

söt bild (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: