by amanda

| Vardag

Ikväll har jag suttit framför datorn. Pluggat lite matte, kollat på Paradise hotel och nyss stog jag i duschen. Jag har precis fönat håret och sitter nu och chattar med Muffetuffe på msn. Små snackar även med några andra, bland annat Cecilia den bästa som jag ska träffa imorgon ! Yes, det kommer bli skojjigt. Förutom att jag slutar 4 -.- Men nu ska jag börja röra mig mot sängen. Puss och kram skummbanan <3

våras tror jag :)

Linda - ndaiL

tack!

D O L L Y

jo, men dom ljuger o sviker ibland ändå vettu

ELLA GRÖN

vad har du gjort ikväll då?:)

matilda

yes :) vad gör du då ?:)

Q E N D R E S A

Har för mycket plugg så hinner knappt ..:/

tack :)

Yiyi [Fotoblogg]

Skulle du kunna rösta på min bild nr.9? Jättesnällt av dig isåfall! :)

http://fotografanton.blogg.se/2010/november/fototavling-rosta-1.html

Anna med A

vad gör du? :)

Sara - Only me

sv. Yeah..

hur måru +

liindblaads

hehe singstar e kul som in i haha :d

liindblaads

neej min design har www.annaform.se gjort :)

Artan

Hej, är du nöjd över helgen som varit? :)

Kram!

e

Okej mysigt! :)

Victor the GaaaaaY

Följa varann på bloglovin? Like din blogg :P :D

L I K E S O F I E [foto]

- okej ^^

Linn

händer i dag ? =)

N

sjukt tråkigt!

Becca

sv: ursäkta det sjukt sena svaret men inte haft tid med bloggen under helgen :)Allt är bara bra med mej iaf, hur är det med dej?? =)

oliviathebest

vad gör du ? :)

ange

Är dt du som har skrivit den?

guevacci

det har ja väl med :)

emelie

sv; haha, varsågod :)

händer i veckan då ?

guevacci

såg eclipse (a)

Erika

sv: hehe okej, jag gör inte så mycket :p

MADDES

Hur mår du idag? :)

my elfstrand

söt bild!

m'

Fråga på det är frågestund!! ask on:))

minst 1fråga :) hähä :}

E M I R A

fin RSS-ikon du har :D

FlizanLizan

sv: allt bra idag då? :)

aww

msyig bild:D

photobytilda - foto

jadå, det är bra !:)

mizthanguyen

Hejsan! Nu kan du vara med och delta i veckans blogg :)

AMANDA FALK

så härlig sommarbild :D

Sv: hehe tack

Ha en fortsatt trevlig kväll!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: