by amanda

| Natur

Godmorgon :) Att det är skola idag är helt okej. Förutom att det finns några där som jag absolut inte har lust att träffa. Menmen, det är bara att stå ut. Jag vaknade upp med ett glatt humör, sprang ut och fotade lite. Galet kallt det är, 10 minus ?! Haha .. Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra. Vi får se. Något roligt händer säkert. Pussar amanda <3



Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

L I N N *

hehe okej, händer i dag =)

FlizanLizan

sV: tack så mkt :D

Emma

Fina bilder :)

Therese

Fina bilder :]

oliviathebest

nice, kompisar & sånt :)

Laila

Fina :D

Emelei

vad gör du då? :)

Mathilda

fina bilder och fin blogg du har ! :)

ronja

sv: nja, har inte så mycket extra tid + att det tar så lång tid..

fina bilder :)

hanna

fina bilder! :)

Linn :)

härligt :D

m'

Tycker du jag ska ha en frågestund på bloggen?:D

photobytilda - foto

allt bra ?

emelie

sv; okej, jag ska på utvecklingssamtal :p

fina bilder! :)

toves träningsblogg

jo jag har varit på naprapaten för min höft så har ganska ont nu.. sen ska jag fortsätta sy min dräkt till magdansen..

själv då?

julia

finfina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: