by amanda

| Vardag
Denna dag med Ida har varit toppen. Inte för att vi gjorde så mycket, men det spelar ingen roll. Allt är kul i hennes sällskap ! När vi träffades så satt vi och snackade, efter en liten stund kom Annie och Elin förbi och hälsade. Stötte även på några andra. Jag och Ida åkte in till gullmars och fikade på Espresso house. Efter det drog vi hem till mig. Kollade på filmen Remember me. När den var slut satt vi och sjöng singstar ganska länge. Gick in lite på datorn och åt pannkakor till middag. Hon blev hämtad för ett tag sen. Här kommer 2 bilder från idag :) Bilderna från igår kommer senare. Kisses

hanna

tack så mycket :)

görs?

Äveelinaa

fina bilder =)

N U D J J A S

tack sötnos!

sofia

samma för mig :D

Fanny

Svar: Så lite så :)

Anna med A

Tack :D

L I K E S O F I E [foto]

- yes ^^

aww

du me <3

D O L L Y

snygga jackor.. fjällräven o HellyHansen

sofia

va görru ?:D

Anna med A

haha :D

wilmaaa

oki.

ska äta nånting hade jag tänkt!

C E C I L I A ♥

Söta bilder !



Sv; Hahaha ska vi kanske skippa kladdkakan den här gången eller? ;) Jag vet faktiskt inte heller vad vi ska göra. Men skulle jag komma till kärrtorp för jag slutar ju tidigare ? :) ♥

aliiiiiiiiiice

Har frågestund på min blogg, så fråga nu precis vad du vill mellan himmel och jord här http://alicelovesnails.blogg.se/2010/november/frage-stund.html :)

ha det bra.

Decemberjul - Julbloggen

Hej! Sista dagen att tävla i min julblogg om ett personligt smycke från Smyckestokig! Jag drar en vinnare ikväll kl. 20.00!



http://decemberjul.blogg.se/2010/november/tavling.html#comment



Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: