by amanda

| Vardag

Kvällen igår var jätte trevlig och mysig men lite långtråkig. Vi åt god middag, kollade lite film, käkade onyttigheter, lyssnade på musik och gick till Skogskyrkogården. Där var det jätte fint med alla ljus ! Jag, Jimmy och Lina gick även ut träffade Tage, Wille och company en liten stund. Kvällen slutade sent, blev väckt någon gång runt 11. Gick upp och åt frukost med de andra. Sen kollade vi idol och nu håller jag på att göra mig i ordning. Jag har brottom och därför skriver jag i så få detaljer. Jag ska träffa Ida så vi får höras senare. Puss&Kram

Bilder från igår kommer senare, här kommer bilder från när jag var med Linnea och My :)


Anna med A

Nu är jag hemma igen :) allt bra?

Amanda Rieem

Tjabba! :D

hittar du på en söndag som denna?

KRAM

gue

Hejsan, haft en bra helg? =D

D A N I E L A ♥

- tackar!

Anonym

Nu har jag startat en ny kategori i bloggen som heter ''Tip of today'' skulle bli sjukt glad om du skulle orka ta dig tid och säga vad du tyckte om det, puss så länge så ses vi på bloggen :))

E M I R A

sv: hihi :)

Caroline

så lite så :D

C E C I L I A ♥

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe! :D

Blev det inte du så kommer det en ny chans så småningom :D ♥

Tova

så bra då :) tack!! <3

Stina ;)

Jätte fin blogg du har :D

sandra valdemarsson

sv: tack så mycket! Guldvärd:)

Sara - Only me

sv. Kul :D

kollar på mtv ema's intervjuer :d

sandra

sv: så lite så :)

wilmaaa

vad gör du?:)

Anonym

sv: haha gör inget men du kan bah ställa en nu annars eller vänta t nästa frågestund :D

matilda

ah ! haft en bra dag då ?:)

D O L L Y

va skoj



thanks :)

Q E N D R E S A

härliga bilder :D

allt bra?

LINDAVIOLA!

sv; Tack, detsamma!

PJOHANNAS

»SVAR: Haha ja det har du, men isf blir det i helgen :D

C E C I L I A ♥

Sv; Tack min fina kusin! ♥



Vad ska vi hitta på på tisdag då? :d

photobytilda - foto

Tack :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: