by amanda

| Vardag

My har precis kommit. Nu går vi och möter Linnea. Skönt att få träffa dom igen! Pussar

e

Ska städa lite sen ikväll ska jag till en kompis och ha filmkväll. Vad ska du själv hitta på för kul idag? :)

Evelina

Nu har jag dragit en vinnare, kika in och se om det blev du. Annars kommer det en ny chans imorgon :)

ronja

sv: tack :)

söt bild!

ronja

sv: tack :)

MADDES

Det är bra med mig. vad gör du?

sofia

aa, allt bra ?:D

emelie

sv; haha, händer i helgen då?

Evelina

jag har inte bestämmt mig än :P sj då?

Sara - Only me

sv. d är bra :)

va gör du?

MATILDA

fint kort :)

F

kul :D ska på middag hos grandma och sen kanske jag ska träffa pojkvännen min hahah :P

guevacci

Härligt och höra :) med mig är det toppen! Vad görs ikväll? ;)

Laila♥

snygging ;)

wilmaaa

låter nice:d!

L I K E S O F I E [foto]

- okej, kom typ nyss hem :)

ja :D

enbartmoa

Vad fruktansvärt söt du är!

Anonym

Frågestund på bloggen

bara t å fråga på

sandra valdemarsson

Hej! Det skulle vara jättesnällt om du vill rösta på mig i Antons tävling, skulle verkligen behöva en reflexskärm som är priset i tävlingen! Jag är bidrag Nr: 7:) Länk: http://fotografanton.blogg.se/2010/november/fototavling-rosta-1.html#comment Tack!:)

sandra

fin bild :)

elin

fin :)

H A N N A ★

hahah, yes :D

photobytilda - foto

nu har jag lagt till dig ! :)

nu får du lägga till mig också ;)

FlizanLizan

sv: vad görs? :)

matilda

skönt att höra ! jodå med mig är det bara bra !:)

liindblaads

Så lite du :)

vad har du gjort idag ? :)

Honi

Kul att vara med kompisar! :)

D O L L Y

inte mkt alls.. blir hemma kväll



dura

Fanny

Svar: Du är verkligen inte värdelös! Det märker man på det du skriver i din blogg!<3

sarah

tack för att du röstade på mig :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: