by amanda

| Vardag


Jag tänker ta en dag i taget. Jag tänker gå igenom det här. Jag tänker göra mitt bästa, jag tänker kämpa tills mitt sista andetag. Jag vägrar låta dig trycka ner mig. Jag kommer klara det här. Jag vet det !
Nu tänker jag gå ut, ta vara på min dag och hoppas på att slippa behöva se dig. Ikväll är det fest och trevliga vänner kommer hit. Jag tänker göra allt för att ha humöret på topp !

Netty♥

sv' om jag vet att jag ska träffa någon planerar jag, men inte annars. tar hellre dagen som den kommer:)

L I K E S O F I E [foto]

- Vad gör du?

Netty♥

sv' sant. men jag vet att alla mina vänner är ute och festar och jag tycker inte de är roligt så :)

toves träningsblogg

tack. jo min lördag har varit helt okej, har tagit en lång promenad och ska senare ikväll iväg och dansa..

Vad ska du själv hitta på idag? ska du fira halloween kanske? :)

clara

Hah tack du:)<3

Netty♥

sv' okej :)

aww

vad har hänt? <3

Caroline

du har jätte fin ögon färg :D

E M I R A

sv: tack :D

Netty♥

sv' nej, nu ligger dom och sover:)

aww

aww okej<3

Hanna

jag vet att du klarar allt amanda! du är stark.

finns alltid vid din sida och stöttar dig. tveka aldrig på mig <3

hanna

fin!

julia

var med och tävla om dagens blogg !

www.juliaasarehag.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: