by amanda

| Vardag

oups.. kolla vad lång komentar jag skrev till en tjej :D jag tänker tyvärr inte länka hennes blogg så ni får möjligheten att läsa vad det står. det är lite privat .. men ni kan ju alltid försöka på den redigerade bilden här nere. puss på er ♥

N A D J A

lasergame och skoj med vännerna :)

wilmaaa

jaha okej.. synd :/

wilmaaa

jag ska vara med kompisar antar jag:)

vad ska du göra?

oliviathebest

gjort på lovet då ? :)

Evelina

okej, vill du ha en ? :)

Dagens Blogg Aspergers Apan JonaZ

det är lungt

posta bilden med 1000 istället

(så 100% av storleken av bilden syns)

kan inte läsa nu

400 är standard



nu kan lyssna på 30 minuter skön musik i min blogg

trycka bara på start play

Josefine

Hejsan, vad fin blogg du har!

Hur har din dag varit? :D

// Josefine

Malin

okej:)

oj vad lång

e

ahhah tackar ;)

H A N N A ★

jodå, bara bra här med :)

clara

:)<3<3

ELLA GRÖN

okej, jag var på fest med lite folk bara:)

Laila

okej :/

matilda

tack ! allt bra ?:)

Netty♥

sv' tråkigt att hon dissade dig:(

LINDAVIOLA!

sv; :).

sandra

okej :)

svarar på kommentarer :P

ange

:D

E M I R A

TJENAMORS, hoppas du får en grym lördag! :'D

Sara - Only me

sv. jadu :)

hur mår du ?

sofia

tackar :D <3

D O L L Y

så lite så :)

C E C I L I A ♥

Haha jag måste ha en riktigt bra syn eller något för jag kunde läsa VARTENDA ord som stod i den där texten ! Fast jag visste ju typ allt redan. ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: