by amanda

| Vardag
Först och främst vill jag tacka er alla som visat erat stöd för mig. Som har hört av sig och visat att ni bryr er. Ni förstår inte hur mycket det betyder för mig. Att ha er vid min sida är något jag kommer vara tacksam över så länge jag lever. Tack, för allt.


Jag orkar inte berätta om kvällen. Gjorde absolut ingenting, träffade Filippa, Annie och Erik en stund. Även Rikard en snabbis och sen var jag med Jair. Jag drog hem tidigt och sitter just nu och lyssnar på musik. Plus rensar lite här hemma, våran källare är snart klar och den är sjukt snygg ! Vi har hållt på sen typ februari :) Men nu orkar jag inte skriva mer för tillfället, vi hörs kanske senare. Kisses

bild från förra sommaren, tror jag
N A D J A

samma här :) skönt att det vart super!

wilmaaa

visst, det är hur kallt som helst ute:o!



varit ute med massa kompisar!

wilmaaa

chillade;d haha nej men vi var bara ute och grejs, vanliga grejer man brukar göra!



nidå?

Gustavsblogg.se - GBGs största gayblogg

Men herregud.. ;S

JonaZ

BRA lyssna på musik på

youtube

bäste medcinen är musik

sök på 90s och 2 unlimited

så bra låtar

man blir hög och glad av dem

google.se och sök (videor)

N A D J A

gjort ikv?:)

Amanda

fina bilder i headern :)

L I K E S O F I E [foto]

- åh va jobbigt, alltså jag vet inte vad jag ska säga, tycker synd om dig, men ska han vara sådär så ska du inte behöva bry dig om honom, även om det kan vara jävligt svårt! <3

Gustavsblogg.se - GBGs Största Gayblogg

Kopiering ej tillåteN* ;)

Evelina

så lite så =)



Var gärna med och svara på dagens fråga :)

mår du bra nu ?

mår du bättre nu ?

tagit din medcin ?

(lyssnar på musik på youtube)

jag mådde verkligen skit förut

men musik har gjort mig på jättebra ........

gladare nu .........

lägger snart upp länkar till bra musik

you musik videos

N A D J A

skoj och inte så skoj ;) film med sara och promenix med jeni!

N A D J A

helt okej fredag:)

N A D J A

hitta på imon=:)

wilmaaa

låter nice!:)

Dagens Blogg Aspergers Apan JonaZ

jag har asp..........

en jobbig sjukdom

när det blir kaos

mår man verkligen skit

äta man sova kolla på tv

kolla svt play

eller på tv3 play

bara håller sig syselsatt

(gör något)



kolla på någon rolig film på voddler.com

alla kan öppna ett konto nu på voddler

finns nu 100-200 free gratis filmer att välja på

bara reklam före och efter filmen

företagen som vissar reklamen

betalar för ska få gratis film på internet

visst är det bra

ronja

fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: