by amanda

| Vardag
Planerna ändrade -.- Linn smsade mig och sa att vi inte kunde träffas, precis när jag hade sminkat mig och gjort mig klar. Så nu gjorde jag det i onödan. Det är andra gången hon dissar mig den här veckan ;O Nu vet jag inte vad jag ska göra. Alla andra har typ planer, som träning o.s.v Suck ! Jag vill inte sitta hemma ikväll, det är ju typ 2-3 dagar kvar på lovet .. Annars hade det väl varit skönt, men det är jag verkligen inte sugen på. Jag ska försöka hitta någon att träffa, annars går jag f*n ut själv ! Puss på er'
J I L L I Z

du, en fråga.. vad tycker du om mitt senaste videoklipp när jag dansar och sjunger till waka waka? :)

photobytilda - foto

jätte fin och bra blogg du har !

följa varandra via bloglovin ?:D

H A N N A ★

kommer inte ihåg ;)



allt bra idag då? :D

ange

Tackk, glad jag blir <3

matilda

fin blogg !:)

MEvie♥

jo det är bara bra, vad har du gjort idag då?=)

Linda - ndaiL

Har inte varit inne på min blogg på en vecka, men nu är jag tillbaka :)

ELLA GRÖN

förlåt för sent svar, men jag har inte haft någon dator.

vad ska du göra ikväll då?:D

C E C I L I A ♥

Haha schysst kompis du har ;)

Vi ska iallafall träffas nästa vecka :O ♥

Linda Marie Johansson

Vilken härlig header, får lite sommakänsla såhär i höstmörkret ;)

aww

härligt :D ja helt ok.

LINDAVIOLA!

sv; hörligt!

Laila♥

vilken fin bild =)

sofia

hehe joo :D

L I K E S O F I E [foto]

- Tack =D

Anonym

- awh !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: