by amanda

| Vardag
Annie och Filippa M drog någon gång runt 4. Sen dess har jag suttit hemma, lyssnat på musik och svarat på komentarer. Nu har jag precis sminkat mig och ska strax äta middag. Efter det ska jag åka och möta Linn någonstans. Jag vet inte vart och jag vet inte vad vi ska göra. Hon ska i allafall träffa Cornelia senare så då drar jag och träffar Tage och några. Fast han kunde typ inte träffas fören 10 så vi får se :O Men nu ropar maten, pussar amanda <3

bild tagen igår. Hemsk, men har ingen annan som är ny.
isabelle

svar: jaadå :D

Netty♥

sv' ja väldigt :)

Olivia

ska snart till några familjekompisar på middag :)

Netty♥

sv' ingenting tror jag. hos dig då?:)

Netty♥

sv' okej :)

Giz

sv: för min del så hade det, men jag är sån, tycker bara pussar ska ges till sin kille:) och kanske på kinden på föräldrar och släkt. Men det är jag det:)

sofia

okejj :D nå bara ta de lugnt :D

clara

Tack du:)<3

idacenterlid

hade aldrig klarat det utan dig!

du är så vacker gumman. i love you <3

Emma

fin blogg

w :)

låter nice!

jag ska möta upp en kompis snart!:)

sandra

jaha okej, där ser man :)

världen är allt bra liten :P

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

sara

sv. samma :)

vad lyssnar du på för musik? :)

var gärna med på dagens cutiepie på min blogg sötis <3

Caroline

okej, ikväll blire party :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: