by amanda

| Vardag



Jag sitter hemma och ska strax äta lunch. Väntar på att det ska bli klart i micron. När jag käkat så drar jag ut. Jag tror att Ida kommer hit om en liten stund. Så vi åker väl vi och möter Filippa någonstans. Vi hörs någon gång när jag får tillgång till dator. Puss&kram <3

mathilde!

varsågod! :)

Yosra<3

haha aa okej då! men due mer!

love u <3

H A N N A ★

hahah, jappp :D

ange

Såå bra då <3

C E C I L I A ♥

Sv; Haha blir nog inte så mycket shopping för min del ;) ska kanske på bio ikväll så måste ha pengar till det ! ♥

emma

sV: hihi ja det hade vi!

soofie

allt braa ?=)

Amanda Rieem

jag har olika färger på riktigt! :D

J ♥

Hej sötnos!



Jag lottar ut en proppfull goodie-bag i min blogg. Var Gärna med om du vill!



Puss&Kram

fanny

oyes:)

clara

Nu har jag glömt vad vi pratade om men jo;)

D O L L Y

tack så mkt

clara

snygg/cool header + blogg :)

sandra

sv: tack :)



dina bilder är också fina hehe :D

ronja

fin :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: jättekul att du är med i dagens blogg :))

m'

Jag lyssnar på musik, sj?:)

angelica

älskar din tröja!

toves träningsblogg

tjena :)

hur har din måndag varit?

S A N N E

sv: jodå det är bara bra med mig (:

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. tack tack :D

LINDAVIOLA!

v; Ja :(.

t h a i p i n n e n ♥

sv; haha tack sötis :D

w :)

tackar:)



vad gör du?

MADDES

Det är bra med mig. vad gör du?

Anonym

nej, här händer det inget speciellt :Pp

liindblaads

okeej :)

firar ni inte halloween ? jag va inte heller utklädd (A)

emelie

sv; okej, också lov nu? :)

e

Jag ser på paradise hotell.. Vad gör du själv :)?

emelie

snygg trpöja :D

L I K E S O F I E [foto]

- vad gör du? :)

Laila

fina kort :D

guevacci

Läget med dig ?:)

FowZie♥

sv; ne men tack så mycket ! :D detsamma! (a'



popssR'

/ FowZie

http://feliciaaulen.blogg.se

SOFIE - Följ med mina äventyr!

Hejhej! Hoppas det är toppen med dig :) kika gärna in min reseblogg från Schweiz och andra härliga destinationer :)



Kram sofie

Becca

har du haft en bra dag? =)

fanny

tack:)

jepp ;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: