bara så du vet liksom ..

| Djupt

Jag sa till dig att jag inte kunde leva utan dig.
Men jag menade det inte. Jag mår bättre utan dig.
Lillasyster -.-

L I K E S O F I E [foto]

- :)

vad händer imorgon då?

ange

Ja, en gång. Jag skrev inte att jag ALDRIG ska tända den ^^

isabelle svar

Taaaack du med! :D

elinochamanda

planer för helgen då ? :D

Dilan Dilir

vilken söt bild! <3

Dennis

haha ibland! det värsta med gotland är att alla vet vem alla är! man har typ inget privatliv! har man strulat med någon så vet alla det dagen efter typ :p

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Allt bra idag? :)

Anna med A

tack :)

L I K E S O F I E [foto]

- okej, nja inte så mycket tror jag ;p

Anonym

också trött :P görs?

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Jo bra :) Görs?

tove♥

okej, samma här! :)

Dennis

sv: hahahah tro mig, det gör det :)

jag pussade min killkompis när vi båda var VRÅLPACKADE, medans mina två tjejkompisar satt och grovhånglade.. vilka fick homosexuellt rykte..? ja, vi!

så jävla typiskt gotland :)

Dennis

sv: nope! :)

tove♥

Yes! ;D

soofie

sv: tack så mkt =)

L I K E S O F I E [foto]

- jaa! :|

mathilda

tack du med gumman :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: