teneriffa del 6.

| Resor

jag har glömt att lägga ut resten av bilderna från teneriffa.
men här kommer del 6, mohhaha vad många bilder jag tagit :)
jag har inte ens visat er hälften..
men denna gång är det bilder från djurparken loro parque :)








Cajsus♪♫

det var det också! för varje utröstning satt jag och höll andan typ..XD var skitnervös..:P hehehe...synd dock att inte Kicki vann...Eller ja...kristina heter hon men hon kallas kicki..^^ HOn var BÄST!

Cajsus♪♫

hehe ja! XD



Nej nu ska jag nog gå och lägga mig. :) natt natt sötaste! :D

amanda ♥

hehe kei

tove

hej på dig :) vilken fin header du har..

allt bra?

julia

haha söta pingviner:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: