svar på tal

| Svar på tal
sanne om teneriffa del 5.:
har amanda j nån blogg?
svar: ja, men jag vet inte om hon bloggar på den.
hon har i allafall med en kompis och den heter hoottiies.blogg.se :)
Emma

ja :/U...

Sabina

sv/ Träffa en kompis höhö :) dudå?

Emma

ja:/ vad gör dud

Emma

okej :D nte mkt alls

Emma

nej :p

jackline

Fiin blogg:DD

Emma

ja:D va gör dy

Emma

ja:D va gör du imorb*

jackline

mn tack du;P gör du då?:D

moa

sv: hihi okej :)

vilken film såg du? :)

Emma

okejokej trevligt:)!

Fanny

Svar: Härligt! :D

Linnea ♥

SV: Hihi tack :D !

FlizanLizan

sv: Tack så mkt :D

julia

aoakej :D

Cajsa

goddagens sötnos! :D allt bra med dig idag? :)

D A N I E L A ♥

- ska du göra idag då?:)

hanna

killkompisarna blir de idagh ;D

okej, massa :)!



hoppas du får en bra söndag!

hejannw

Jag överlever :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: