mors-dag !

| Vardag

Grattis på mors-dag mamma.
tack för att du finns.
jag älskar dig ♥

E M A

okej ;D

D O L L Y

alexander är 7 isabella är 2

D O L L Y

jag är 25

a & s

aw. sötbild!

D O L L Y

klicka på kategori familj :)

D O L L Y

ska iväg o handla blöjor nu till isabella.. dudå

sandra

okej!

jag har ingen aning vad som händer idag.

Alla vänner skiter i och svara på mina sms så jag är lite smått sur..

E M A

inte mkt :D dudå

Emma

vilken fin bild :)

MyzaaN

söt bild :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: