Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
Rebecca Bloomwood är en söt, smart och framgångsrik singel i London. Hon lever ett dubbelliv: på dagen ekonomi-reporter, på kvällen hänger hon sig åt att shoppa. Av en slump kommer hon en finansskandal på spåret och livet tar en ny vändning.


Det var ett tag sen filmen kom ut på bio och det förvånar mig att jag inte sett den tidigare. Den var super bra och jag kan verkligen rekomendera den. Jag kommer defentivit se filmen flera gånger :)

bild lånad från google

E M A

ja:D

åh den filmen är så söt :D

Anonym

okej,härligt :)

E M A

haha ja:D

Anonym

haha okej :)

E M A

yes :)

a & s

har sett den =)

sv: bring it on fight to the finish ? :D

E.B ♥

sv; yes!

händer imorgon? ♥

a & s

sv: http://swesub.nu/download.php?view.20494

tryck där sen på ''ladda ner''

swesub.nu är en hemsida där alla filmer med svensk text finns. :D

a & s

sv: funka det? för när jag nyss försökte ladda ner avatar så gick dt inte ;/

a & s

sv: tryck på spara?

har aldrig laddat ner därifrån. länge sen jag ladda ner filmer. när tankafett blev blockerad så slutade jag typ titta på filmer :/

a & s

sv: tryck på ''spara'' då bestämmer du nog bara vart du ska spara filmen

a & s

sv: det kom ingen ''spara/avbryt''-grej på mig ;o

bring it on fight to the finish laddade jag ner när tankafett fanns

E.B ♥

sv; okej!

jag ska vara hemma från skolan och vila.. :-(

E.B ♥

sv; okej!

jag ska vara hemma från skolan och vila.. :-(

Anonym

hihi när går du ut skolan? :)

E.B ♥

sv; för att jag mår jättedåligt.. "/

MyzaaN

det är bra med mej :D själv då? :D

Gabriella

okej

ida

så bra :) jodå det rullar på.

LINDAVIOLA!

sv; Ja :).

Anonym

okej, 11 :)

hah tackar :)

A L E X A N D R A '

kika gärna in och svara på mitt senaste inlägg! skulle vara till storhjälp, I promise!<3

a & s

sv: via msn ? dt lär ju ta 10 år :o

Anonym

jo:) norsjö, själv?

E.B ♥

sv; både sjuk & annat.. ;/

a & s

sv: dt lugnt. du behöver inte länka men ta min msn ^^

E.B ♥

SV; tack så mycket, alla mina läsare är så söta! ♥

J E N N I C A

sv;lägga till varandra på bloglovin?

Jessica

Tack tack :D

Anonym

ahaokej :)

västerbotten, vet du vart skellefteå är? :)

A L E X A N D R A '

ska bli ;)

» FOTORUM

sv. hehe likt de du sa. kompisar osv :)

Anonym

ahaokej, men en bit utanför där iaf :)

milia ♥

gött :D

tack för du la ut va dene handlade om

Jessica

Vill se den filmen :P går det att hyra?

E.B ♥

SV; JAA!

men nu måste jag hoppa i säng, vi hörs imorgon. sov gott gumman! ♥

O L I V I A

idag har jag shoppat :D sjj?

Natalie

Sv: Ja det var helt okej :) Aw tack så mycket ^^

Miranda

ah den där filmen är asbra :D



fett fin blogg btw :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: