fanbild

| Vardag
jag fick en fanbild av sötaste annika.
om någon annan också vill skicka till mig så är det [email protected] som gäller :)
hejannw

tack :D

Aggeoa ♥

SV: Haha, allt blir härligt med pizza ;)

hejannw

vad gör du? :)

Emma - TÄVLING VINN EN BLOGGDESIGN

haha;:D

hejannw

svarar på kommentarer :)

erika

tackar!:)

Sanna

Sv: jo tack det är super med mig =)

Sanna

vet inte om jag råkade skicka ett "tävlingsinlägg " till dig, de va inte meningen att återigen skriva det till dig...radera bara den..skrev den på fel blogg..kram o hej !

hejannw

kul ;D

Emma - TÄVLING VINN EN BLOGGDESIGN

bra; Duddå

LINDAVIOLA!

sv; Va :)?

LINDAVIOLA!

sv; Aw, tack :).

hejannw

härligt ;)

c

http://abouttwo.blogg.se/2010/may/fragestund.html#comment

Emma - TÄVLING VINN EN BLOGGDESIGN

hihi ja:D

hejannw

är ledig ;)

hejannw

hha ja :)

JOYCE

Snygg snygg snygg :)

Fanny

Jättefin bild ju! hoppas allt är bra! :)

Linn

Himla fin (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: