dresscode&facelook

| Outfits

jeans från vila clothes.
t-shirt från ginatricot.
Cajsa

ok. jag ska redigera massa bilder nu till att lägga på bloggen senare. själv?

jluia

Okej :))

hejannw

hemma :D

josse .

typ snuvig , hade ont i halsen , o lite ont i huvet :(

S.

Åh vad sommrigt.

D A N I E L A ♥

- kolla tv,själv:)?

FlizanLizan

sv: jag är typ frisk nu hehe :P

Linnea

hej! jag har frågestund på min blogg, fråga gärna något, svarar på allt :)

Luisa M :)

:)

F E L I C I A *

sv; okej, det ät toppen, tack så mycket :)

-------

snygg outfit(y)

hejannw

jag har en sån tröja :D

hejannw

jag ser det ;)

Fanny

Svar: Kul! Tack! :)

Andréa

Sv: Har bara varit sjuk idag så jag har inte gjort nånting alls faktiskt :P Du då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: