by amanda

| Vardag

friluftsdagen idag var inte så dålig eftersom jag nästan inte gjorde något, haha !
menmen, när vi slutat gick jag och annie till fältet och där mötte vi cornelia & filippa.
vi stog och pratade lite och sen gick vi. jag gick hem till mig och annie gick till hanna.
när jag kom hem bytte jag om, duschade och fixade mig lite och sen drog jag ut igen.
mötte annie och vi gick hem till henne. så nu sitter vi hemma hos henne.
annie står i duschen och jag bloggar. ikväll ska vi sova hos linn i huddinge med cornelia,
linn, filippa och olivia. det kommer att bli så j*vla kuuuul ! jag kommer inte att blogga
men ska försöka ta massor med bilder. vi hörs imorgon så fort jag får tillfälle.
pussar amanda <3

alaa,

den verkar bra :D

matilda

Hej, har du facebook? Spelar du isåfall något spel där?`:)

kram matilda ♥

nathalie o ebba

nån stans i sthlm, kan hända globen. det brukar vara ganska vanligt men jag vet faktiskt inte :)

Alva

Like your blogg!!

Emma

Vilken fin header du har! :)

Allt bra med dig?

ciiz

men nu värkar det vara fixat :P

ida

tack! allt bra med dig? :)

S.

Nalkas fredagsmys ;)

D A N I E L A ♥

- tack:)

e

Alltså har du varit på det hotellet? eller i Mallorca?:)

Josse

okej :D

E M A

ja verligne :D:D:D

karolina

sv.

när dom satte dit tandställningen gjorde det inte ont.

men nu efter åt så skaver det och jag har MASSA blåsor!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: