by amanda

| Vardag
nu ska jag och hanna sätta oss framför tv:n, mysa och äta glass.
vi hörs imorgon, orkar inte sitta framför datorn mer.
imorgon är det friluftsdag i skolan -.- döda mig snälla !
hejdå, kisses !
bella

fin blogg :)

Erika

sv; okej va kul. nja inte så mycket :)

tack!

emelie

händer i helgen då?:D

Fanny

Svar: Inget speciellt ;) själv?

olivia

jaop:)

sandra

okej :)

nja är sjuk men annars är det bra

Agnes

Ganska bra :)



Hur har din dag varit?

Cajsa

haha jo jag vet. hade många jag ville dela med mig av... ^^

jag har varit i skolan och plockat ut hela mitt runt.

FlizanLizan

sv: Tack så mkt :D

SAANDRA

typ solat, xd sj?

Natalie

Sv: Det var så lite så :) Vad bra, jo det är bara bra med mig också :D



Vad har du för planer inför helgen då? :)

Sanna

Hej !

Allt bra med dig ?



Sugen på att få en helt valfri gratisprodukt ifrån Chique.se ? Vad vill du ha ? Bestäm bara vad du vill ha och skriv det här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment

så är du med i utlottningen där du kan vinna just det du önskat



Lycka till!

Kram Sanna

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

nice bild! :D

Sabina

sv/ Tack så mycket! :D

milia ♥

absolut :D

Anna

sv: Haha jaa :) ha det så kul på friluftsdagen ;)

josse

sv: oj såg inte det först!

kram



händer idag då`?

LINDAVIOLA!

sv; gymnastikskola, själv?

E.B ♥

SV; haha okej! :-)



samma här! ;-)

Mathilda

Seg ;D vaknade och tränade -.- dindå ?:D

Emelie

Söt bild :).



Sv: ja va bra ^^ Hoppas de blir kul på friluftsdagen ;D

Lisa

jag har varit på skolan bara:D

Patricia Appelgren

följ mig med bloglovin? :) jag har redan dig. förra blogg var www.dudas.blogg.se

ronja

fin bild :)

hejannw

kom nyss hem ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: