by amanda

| Vardag

Halloooooo !
Jag och Hanna drog ut lite senare och träffade Muffe. Vi gick runt lite, gungade och efter en stund drog vi hem till mig. Vi lyssnade på musik, pusslade (haha) och ah .. chillade. Vi gick ut efter någon timme, träffade emil snabbt men sen blev vi tvugna att dra. jag och hanna gick hem till henne en snabbis sen hem till mig, åt middag och nu sitter vi här. men vi hörs senare, pussar amanda <3









Jessica

Nja det hände inte så mycket, själv? :)

milia ♥

hur är det idag :)

Jessica

Okej kul :D

Saga

så trevligt:) inte så mycket!

susy

:)

ser ut som att ni hade en trevlig dag

LINDAVIOLA!

sv; Okej :).

Jessica

=D vad ska du göra imorgon då?

nathalie o ebba

aa ;P

Saga

jaa:D har du haft en bra vecka da:)?

milia ♥

gött, jo de bra :)

a & s

sv: ja =)

Jessica

Får se vad jag gör :D

susy

va bra :)

ronja

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: