by amanda

| Vardag

wohooo, jag har slutat !
det blev inte långrast utan vi fick sluta tidigare istället, skulle ha slutat 3 egentligen.
menmen, nu sitter jag hanna och emil hemma hos mig. vi ska träffa muffe senare.
jag vet inte vad vi ska göra idag men hanna kommer att sova hos mig.
men vi hörs senare, pussar amanda <3

Saga

händer nått ikväll:)?

SAANDRA

det är bara bra med mig:)<3 kram!

E.B ♥

sv; hihi, jaa! :-)



allt bra? ♥

Fanny

Svar: hoppas det :)

hejannw

vad gör du?

Erika

sv; tack!

vad hittar du på idag?

S.

Skönt att sluta tidigare.

alaa

ja fett mkt :D

Cajsa

jo tack, det är bra. gjort idag då?

Dolly

har varit på stan hela dan idag.. och trännat...



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: