by amanda

| Vardag
det har hänt något med min blogg !
jag kan själv inte fixa det och hon som gjort min design svarar inte.
i allafall så är menyn under alla inlägg och jag själv kan inte se min header, kan ni?
sjukt irriterande men det ska fixas så fort jag kan.
nu ska jag i allafall göra mig i ordning för att gå och lägga mig.
imorgon ska jag vara med annie och hempa, så jag bloggar så fort jag kommer hem.
vi hörs imorgon, godnatt på er. pussar amanda <3
milia ♥

fin blogg :D

Sabina

sv/ Okej haha, det gör jag med just nu!

Dolly

gör han? haha.. vadå för filmer? :)

LINDAVIOLA!

sv; Verkligen!

Anonym

härligt :)

jag kan inte se din header heller :S

FlizanLizan

sv: jag har ingen aning om vad du har gjort, plus att jag tar betalt för att fixa designers nu :P

FlizanLizan

sv: jag har ingen aning om vad du har gjort, plus att jag tar betalt för att fixa designers nu :P

aww

kan intie heller se di header :(

S.

Vad jobbigt att designen krånglar.

Lisa

jo jättebra faktiskt:D

josse

hur mår du idag då? ):

D A N I E L A

- tack! ser att det kommer upp sånt lösenord hos dig med som hos mig, med flizanlizans testblogg

emelie

italiensk restaurang lät inte fel :D

Cajsa

det hoppas jag med. :P

allt bra med dig idag då?

Emelie

Sv: ja okej va mysigt ^^

hei-na

fin blogg :D

O L I V I A

jag va hos doktorn för att ta blodprov och lite sånt ;p

okej kul :D

FlizanLizan

sv: Hehe najs :P

nathaliie.

fin blogg , ta och kommentera min ?'

ida

söt blogg :)

Erika

sv; igår så pluggade jag mest, sj? :)

ciiz

gå in på kodmallar och fixa de, eller där du fixar allt. gå in på designadinblogg.se där kan du få all hjälp med hur du flyttar din meny

Fanny

För mig ser den ut som vanligt! :)



Svar: mm :P

Josse

bara bra,din? :)

E.B ♥

sv; tack såå mycket! :-D



härligt att höra!

allt är bara bra med mig tack! :-)

Beatrice

http://beahedvind.blogg.se/2010/may/vem-ar-din-forebild.html#comment



SVARA PÅ FRÅGAN, Vem är din förebild :)?

alaa

vare gott då :D

mellisofsweden

Har inte gjort nått speciellt :) sj?? (: varmt å gott vääääder :D

MATILDA

hur är det med dig ida g? :D

Agnes

Ok. låter kuL:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: