by amanda

| Vardag
a & s

sv: sandra; 14 amal; 15

sandra

hm.. går det inte att kommentera mitt andra inlägg?

Jessica

Japp. Tycker du om han på bilden? Har ingen aning om vad han heter HAHA

Jessica

Ja han haha. Jag diggar inte han. Så ful! förlåt!!!

Fanny

Svar: jo, nästan varje dag ;) hurså? :)



Ps. säg gärna din mening om mitt senaste inlägg! :)

Jessica

Ja eller hur :) men förstår inte varför alla är så besatta av han :D

Jessica

Haha okej :) nice att veta!

sandra

det du kommenterade nyss:P

alla kommenterade det andra därför jag frågade

Jessica

Jo men gillade inte dom :P

sandra

okej vad bra :)

för ibland blir det så att man inte kan kommentera någons senaste inlägg :P

Dolly

han e så ful den där

Jessica

Haha ja men jag är nog den enda som vågar säga som jag tycker xD Nää skoja !

sandra

din meny är under alla dina inlägg /:

Jennie

hejhej allt bra?

Fanny

Svar: Du kan bläddra i arkiven :)



Det är ju bra att du försöker sluta! :) jag är själv inte så dålig på det, men jag försöker!

E M A

japp :D

Jessica

Ja :)

a & s

sv: Amal = 95, Sandra = 96 men jag (sandra) brukar säga att jag är 95a eftersomatt jag föddes den 3 januari. bah 3dagar så skulle jag blivit 95a :/ fan!

Fanny

Svar: ja :D

sandra

okej vad konstigt /:

din header ser man i alla fall.

Men kolla om det har något med pixlarnas storlek att göra

Anonym

jo :)

Jennie

Det är bara bra! vad gör du?

Dolly

ärligt? tycker du han e snygg? han ser ut som en vampyr =)

Anonym

inte mycket alls, skola och så, självdå? :)

E.B ♥

härlig blogg!



allt bra? :-)

Jessica

Nej det har jag inte, vill du bli min?

hahahahhaha skojaaaa! :D torr humor huh -.-

Jennie

svarar på komentarer

sandra

okej men när man kommenterar så är det normalt i alla fall :)

a & s

sv: haha nej itne direkt. folk frågar alltid 95/96 ? så blir jag tvungen o rabbla upp allt det där med 3 januari o att jag egentligen skulle blivit född 25dec blabla :D

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Gud va han är snygg!!!! :D

nath

Snyggare människa får man ju leta efter :D

Saga

ajda att du tyckte de blev för kort. men de är också skönt att få bort lita hår ibland:)!

Anonym

SÅ SNYGG

Anonym

Hans personlighet i twilight är bäst, därför gör det honom snygg ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: