by amanda

| Vardag
såhär blev min klippning, vad tycks ?
jag är glad över att äntligen slippa det slitna, men håret är för kort ;)


hejannw

okej, kul ;)

Jessica

Var i skolan och sen hemma hela dagen. Du själv? :)

emilia

svar: visst är den :D jag hörde den för första gången idag. :)



håret blev jättefint! :D

madde

min fina flickvän <3

a & s

dt blev helt okej :) man ser inte så stor skillnad :D

Jessica

Okej. Nice dag verkar det som :)

Jessica

Okej :) vad händer imorgon d?

Fanny

Snyggt det blev! :D



Svar: Okej! :D

Fanny

Svar: Varsågod! :D

a & s

sv: ja =)

ronja

fint det blev :)

Jessica

Får se vad jag gör :)

Ja, märkte det nu :O vad konstigt!

ronja

sv: tack :)

a & s

sv: hah, kanske itne :D fint iaf!

Jessica

Okej ;D ska göra det snart! tack förresten

R e b e c c a

snyggt det blev :D



sv: Tack för dina frågor :)

jag hör av mig när du kan läsa alla svar :)

sandra

Ja det är någon som fixar åt mig...

nu är den nya designen där:D

Jessica

Det är samma problem :O det funkar inte!! Vet du varför? :O

Jessica

Jo jo, det förstår jag. Men jag gjorde det och det var samma problem som innan :O

a & s

sv: händer imorn ? :D

sandra

tack, orkade inte göra något avancerat :)

Jessica

aa men konstigt haha :P

a & s

sv: åka o shoppa :D

sandra

tack (:

fin ditt hår blev btw.

a & s

sv: happ:d

Erika

sv; tack så mycket :)

Jessica

Ja, men det är inte bara jag som har samma problem just nu :/ det är en annan tjej också.

Natalie

Det vart jätte fint :D Ser så fylligt ut :D Love it!



Förresten, allt bra med dig? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: