by amanda

| Vardag

det har varit en toppen dag !
jag satt kvar i skolan lite eftersom jag inte hade något annat för mig. men vid 3 drog jag till centrum, tog sällskap med emil och träffade natou. hon följde med mig till bagis och sen drog hon. när jag kom till frisören, tvättade håret, klippte, föna och allt. när det var klart åkte jag, farmor och hennes pojkvän till sickla. åt på en italiensk resturang, pasta ! satt kvar och snackade en stund och sen gick vi till ett café, puss&kram som det heter. fikade och sen drog vi hem. jag har pluggat lite men kommer inte på mer så la av. men nu ska jag svara på komentarer, hörs senare. pussar amanda ♥

R e b e c c a

sv: Imorgon blir det plugg :/ för dig då? ^^



Jag är jättetacksam ifall du vill ställa en eller flera frågor till mig i min frågestund :) Kram

sandra

jo min dag har varit helt okej, varit på jobbintervju och sen inte gjort så mycket...

Själv då? :)

hejannw

Okej, låter mysigt :)

Sabina

sv Yes :) vad gör du?

Jessica

Tackar :P Vad gör du?

karolina

sv.

tack

gilla din header :D

Fanny

Svar: Min dag har varit super bra! själv? :)

sandra

ja inget roligt väder :(

jodå, det var helt okej hehe :D

sandra

nej jag har inte kommit över honom men tycker det är onödigt och sitta och skriva massa i min blogg om hur mycket jag saknar honom för det hjälper inte mig på något sätt :)

Fanny

Svar: Vi hade också tråkigt väder idag, regn med andra ord!

Jessica

Musik och svarar på kommentarer. Haft en bra dag då?

karolina

allt väl?

FlizanLizan

sv:vart i skolan sj? :P

Erika

sv; okejokej :)

hejannw

vartmed en kompis :) själv?

nathalie o ebba

tack så mkt ! :D<3



ser yummie ut ! :D

emilia

svar: haha då är vi lika smarta du och jag alltså ;)

Jessica

Ja :)

sandra

okej..

ja jag är påväg att få en ny design på bloggen så den försvinner snart ;) Men jag och mitt ex är typ kompisar men vi kommer nog inte bli tillsammans igen..

Saga

åh, har du kilppt dig? blev de bra:)?

skola sen sandra:)!

karolina

sv.

ja

a & s

sv: jo den har varit bra. sjdå ? :)

AMANDA FALK

gud vad gott med praliner, loove it :D

Ha en riktigt bra lördagskväll!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: