by amanda

| Vardag
koncentrera dig på korset så kommer prickarna runt snart försvinna ;)
det fungerar, coolt va ? =D

lånad av thaipinnen
Juliaa

haha så gammakl...även iflal du tänker bara på en prick så försvinner en och en i taget :D

S.

Haha vad roligt ;)

Anonym

varsågod :)

tack!

Saga

Haha jaha:), jag ska vara på kompisar och skola:)

R e b e c c a

sv: jag mår bra, sj ^^

» FOTORUM

hej!

skulle du kunna hjälpa mig med en sak? skulle vara jätte snällt. ta dig bara 2 sekunder och rösta på här, bidrag nummer 3. http://theshiet.blogg.se/2010/may/korat-och-klart.html#comment



hoppas du vill hjälpa mig, kram!

sandra

hihi okej:P

jag måste också klippa mig.. :p

D A N I E L A ♥

- okej! Tack så mycket:)

Anonym

sv.

Hihi, gjort ihelgen? :)

sandra

aa men jag måste få pengar först:P

Juliaa

haha okej :D:D

vad gör dudå?

sandra

mm men lönen kommer på onsdag så det är inte så långt kvar :)

Cajsus♪♫

jag har svårt att koncentrera mig på korset men några av prickarna hinner i alla fall försvinna för mig. :)



sv. jag får det ibland. Speciellt dagar som dessa när jag har gjort något uttöver mitt schema som är roligt. Eller när jag ätit massor inför folk....har idag gjort båda delarna. :/

Anonym

sv. trevligt :)

Grillat, solat folk osv :)

Juliaa

haha gott :D

inte mkt såg du videon när min polar tappar löshåret på grannens balkong

a & s

sv: hah :D (yyy

sandra

yes :)

sandra

yes :)

FOTORUM

sv. åh tack så mycket!

allt bra med dig? kram

Dolly

fan va coolt de där va

alaa

ingen aning själv :D<3

Anonym

haha tack.

Jo det gör jag, men är verkligen inte nöjd med det, därför använder jag det inte så ofta.

LINDAVIOLA!

sv; :).

Agnes

Jag har gjort det :)

a & s

sv: sandra :) Jag är den som alltid svarar på kommentarer. eftersomatt Amal är lite lat av sig. haha :)

aww

jag ser en grön prick som snurrar ,ahha

R e b e c c a

sv: va bra ^^

sandra

oj jag vet inte.

Ska på arbetsintervju runt halv 4 annars har jag inget inplanerat. Själv då? :)

Anonym

a, joo det har jag, när jag inte har löshåret har jag inte långt hår alls.

Agnes

Aa, jag tycker också det :D

Vad har du gjort idag?

Agnes

Imorgon ska jag på skolan, mer än så vet jag inte än :)

Vad ska du göra?

sandra

okej vad mysigt :)

LINDAVIOLA!

sv; Nej, jag är smittfri nu :). Så om inget annat händer så är det dags för mig att praktisera. Får dock inte anstränga mig eftersom jag äter penicillin :).

a & s

coolt :o

emilia

haha :D dom försvinner vart man än kollar i bilden märkte jag nu :) aldrig tänkt på innan

susy

fyfan vad läskigt :O

Linn

Lite läskigt ;Oo

cissi

hur lägger man in den på sin blogg? :)

Neha

Den är riktigt cool:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: