by amanda

| Vardag
Jag och angelica solade och satt framför datorn resten av dagen. Men klockan 17.45 drog vi till " vår teater" och kollade på några kompisars teater föreställning. De var jätte duktiga men det var lite svårt att hänga med. Efter teatern drog jag hem, lagade mat och håller just nu på att svara på komentarer. Men vi hörs sen, puss
alaa,

tack så mkt! <3

sandra

förstår det:)

kul och kolla på teater!

a & s

sv: vad ska du hitta på imorn då? :D

alaa,

ba vart i skolan o ute själv :D

ronja

sv: tack :)

fin bild!

a & s

sv: vad gott ;gg! inget speciellt faktiskt.

Saga

JA:D, händer nått roligt i veckan da?;)

Beatrice

ja de tycker jag me :/

sandra

ok:)

jag har varit med en kompis när hon klippte av typ hela sitt hår:O sen har jag jobbat.

Fanny

Svar: inget speciellt, har ätit middag hos farmor bara :) själv? :)

alaa,

roligt jue :D

Cajsus♪♫

kollar på becker och ghost whisperer. :)

alexandra - AALEXANDRAT.SE

Hej, fin blogg!♥



Skulle uppskatta om du svarade på 2 frågor.

Den första är vad du tycker är nyttigast

(alternativen ser du i det här inlägget: http://aalexandrat.se/2010/may/erkann-jag-ar-nyttigare-an-anna.html )

och den andra frågan är om du tror på det där med 7 års olycka om man krossar en spegel, du får gärna

svara på den andra frågan här: http://aalexandrat.se/2010/may/7-ars-olycka.html



kram!



http://aalexandrat.se/2010/may/7-ars-olycka.html

http://aalexandrat.se/2010/may/erkann-jag-ar-nyttigare-an-anna.html

Dolly

har typ bara umgåtts me familjen.. dudå

sandra

Japp, hon vill ha kort hår på sommaren :P

Beatrice

ja du vart på stallet sen nu ska jag på student skiva sj ? :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: