by amanda

| Vardag
hello bitches!
jag och annie är hemma hos mig. vi har suttit ute i solen och ätit revbensspjäll med bulgur sallad och efter det åt vi rabarber paj. mums, har kollat runt i mitt hus också eftersom vi bygger om. men nu ska vi fortsätta lyssna på musik och plugga lite. hörs sen, pussar amanda
nelia

tack detsamma! :)

Cajsus♪♫

vad har du för dig en måndag som denna då? :)

Josse

vet inte,sj? :D

madde

jag påminner dig !!!!!!!

ronja

fin bild :)

R e b e c c a

sv: Förlåt för sent svar, men har inte varit hemma!



Hehe ja precis ;) Ja det tror jag, han är mitt livs kärlek (a)

Saga ♥

-jag vet, ska fixa det ♥ :)

Erika

sv; okej :D

s

Haha vad göru? :)

sandra

okej, det låter som en bra vecka :)

a & s

sv: synd :/ dåligt att dem tog bort tankafett :/

alaa,

hihi okej :)

förresten rösta på oss hos http://oliviamjau.blogg.se/ vi är nummer fem, skulle bli glad ifall du kunde rösta! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: