by amanda

| Vardag
jag ska alldeles strax gå och lägga mig och kolla på film.
jag tänkte se på filmen "made in manhattan" började se på
den igår men orkade inte kolla klart. imorgon tillbringas dagen
med angelica. vi ska plugga men vi får se om vi verkligen gör det.
jag bloggar så fort jag kan. godnatt sötnosar !

nelie ♥ nasse, jag älskar dig så !
aww

samma här :)

Fanny

Svar: jag brukar planera, men inte i veckan XD

Anonym

fin blogg :)

LINDAVIOLA!

sv; sjuk är väl inte det roligaste :(.

Sandra

oj.. det är en bra fråga :)

jag ska jobba lite och på fredag ska jag ut och bowla och äta med några kompisar. SJälv då? :)

Jessica

hej hej, allt bra?

Anonym

okejj:)

D A N I E L A ♥

- tack:)

Saga

Härligt! Jo det är bara med med mig!!:)

Emelie

Vilken fin blogg du hade! :)

alaa

inget spec själv :)

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

jasså inte? varför?

S.

Vad kul med film.

josse

sv: ja så kan man ju också göra :D



kram

thaipinnen ♥

sv; ja, tack så mkt sötnos :D<3

emelie

härligt :D jo min helg har varit helt okej!

karolina

fin bild :)

och najs blogg!

FlizanLizan

sv : hehe okej :P

C A R O L I N E ♥

SVAR ja, absolut! :D vad hittar du på idag?

Julia

Hejhej!

Just nu har jag en fototävling på gång! (http://fotobomb.blogg.se)

Kolla senatse inläggen om du vill delta!

MyzaaN

det beror nog på din skärmupplösning för de flesta ser den bra men det är några som ser den konstigt :P haha kram

Beatrice

http://beahedvind.blogg.se/2010/may/fragor.html#comment svara gärna på dessa frågor :) <3 så svarar jag senare i kväll :) <3

mellisofsweden

hejhej allt bra? :)

ciiz

Förlåt för sent svar, jag har inte varit hemma! Jag har varit i gävle! Vad har du för dig :)?



ja de mina läppar :D

ronja

fin bild :)

Dolly

tack gummz..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: