by amanda

| Vardag
låt bilden tala för sig själv
a & s

sv: alla twilight filmer :D

FlizanLizan

sv: Tack så mkt :D

Piinky

härligt att höra =) jadå



kram

emelie

haft en bra helg?

hejannw

pojkvännen, kompisar och skla :) fyller år iveckan också.

alaa,

hihi ja :)

Fanny

Låter som en bra vecka! :D

Fanny

Låter som en bra vecka! :D

alaa,

tack! :)

hejannw

29 :)

MATILDA

den har vatt super, och din helg då ? :D



jag har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort på guldfynd på 1000kr ! Klicka in om du är intresserad :D

Dolly ☆

fullspäckad vecka..

Piinky

du kan kika in på bloggen om ett litet litet tag så ser du min veckans planering =)



kram

hejannw

yesbox :)

alaa,

roligt att åka båt :D

Fanny

Svar: jadu, har inte planerat något! Men den här veckan har jag inge mycket pluggande som måste göras ;)

Dolly ☆

jag har inga speciella planer, dudå

aww

haft en bra dag? :D

hejannw

Tack :)

Piinky

jag gör den i photoshop :P



kram

alaa,

neheh haha okej :)

Sabina

sv/ Haha du sa att det var du som skrev någon komentar

FlizanLizan

sv: Vet inte riktigt tar en dag i taget hehe sj? :P

hejannw

vad gör du?

Erika

sv; okej det låter härligt ju :D

förlåt för sent svar och jag hoppas det inte gör något?

hejannw

jag med :)

Dolly ☆

ja just d :)

Sabina

sv/ Haha yes :) imorgon har jag prov och det suger. Ska plugga, sen har jag faktiskt inga planer.. Dudå? :)

a & s

sv; mjo venne. bring it on - filmerna är också bra.

helt enkelt: typiska tonårs/tjej-filmer :D

Julia

roliga planer :D

Lisa

kikar in:D

sandra

låter riktigt härligt! :D

ronja

härligt det låter :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: