by amanda

| Vardag
filmen tog slut för ett tag sen och den är verkligen sååå bra.
jag har sett den förut flera gånger men det var ett tag sen.
mamma kom även förbi så jag packade ihop mina grejer,
dator och så så hon kan ta med det till henne direkt. jag ska
ju till henne imorgon. men nu ska jag hoppa in i duschen,
så vi hörs efter ! pussar amanda ♥
nathalie o ebba

aa :)<3

Saga ♥

-tack ♥

Fanny

Svar: jo! :D

a & s

sv: vilken är din favorit film ? :D

Saga

tack:)

allt bra?

Dolly ☆

har lagt till dig nu baby :)

Sabina

sv/ Vilken? Haha :o

Dolly ☆

tack gumman.. aaa den e bra.. hon e så vacker

Emelie

vilken?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: