by amanda

| Vardag
i would never forgive meself if i lost you
Anna

sv: åh ok ! nej vi fick skitväder idag, inte kul. från 26 grader i mer än en vecka till 12 >< fyfan.

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

okej :P



bloglvin då*?

aww

sov gott :) <3

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

jag lägger till dig nu iaf :P

Cajsus♪♫

de sökte en ny musikalstjärna till musikalen "Romeo och julia" som kommer sättas upp på göta lejon med premiär på nyår. :) Dock vann inte hon som jag ville skulle vinna så jag kommer inte att gå och se den. :P

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

done :D

amanda ♥

okej har gjort det nu

a & s

Hejhej, haft en bra lördag ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: