by amanda

| Vardag
för er som är intresserade av vad jag lyssnar på för musik så hittar ni min spotify lista här.
klicka på länken och sen klickar ni er vidare så ni kan hämta min lista.
som ni då kommer märka så är min musik smak väldigt blandad :)
Emma

okej :D sjunger

Emma

hhac:D

Cajsa

haha tack sötaste! ^^

aww

:D

Cajsa

kom på två låtar till som jag kan ha med i fördjupningen men så vill inte internet och spotify sammarbeta med mig. :(

Emma

massa olika:D

Cajsa

anyway med martina mcbride och.....jag tror det var in god's hands med nelly furtado. :P

D A N I E L A ♥

- tack. Haha neej förfan :P jag grillade och drack med lite folk:)själv?

okej!:)

tack så mycket:)

Cajsa

hehe nej men jag har htittat hold on be strong och broken hos dig. :) is it true skulle jag kunna göra också men chansen att maria tar den är ganska stor. :/

e

allt bra?:D

elliz och elviz-oriez

-hrligt! jodå!:D

gör du?

Cajsa

låtarna ska passa mig och sjunga också. :/ Kom jag på. :P

Emma - TÄVLING VINN EN BLOGGDESIGN

haha ja:D

hejannw

shoppat ;)

vad gör dudå?:)

Emma - TÄVLING VINN EN BLOGGDESIGN

hih iunte mkt :D dudpå

jag med. dunkar rätt bra i mitt rum (A)

Cajsa

nja, allt passar inte mig..^^ men jag ska gå och öva lite av sångerna nu. :)

hejannw

en blus som finns i inlägget nedan :)



tack för frågan :)

Emma - TÄVLING VINN EN BLOGGDESIGN

okeeej :D nice nice:D

Aggeoa ♥

SV: Låter super :D Jag hade tjejkväll med mina vänner :)) sj?

Sanna

hej !



Allt bra med dig ?

Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?

Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment

kram Sanna

matilda

hej, det var längesen! följer du mig fortfarande på bloglovin? :-)

kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: