by amanda

| Vardag
bilder från igår, lånade av julia :)

jag&annie :)

annie

cissi
Cajsa

Jag har filmat mycket de senaste veckorna som jag inte har hunnit redigerat så jag gör det nu när jag väl är ledig. :)

Cajsa

ja du..:P den jag redigerar nu redigerar jag bara för att ta bort gammal film som inte ska vara med, lägga till lite in och ut fadeningar och för att kunna spara ner den rätt.

j e n n i f e r

Jag såg Dear John på denna länken: http://www.vureel.com/video/11624/Dear-John-2010-DVDRip-XviD-ARROW-CD1



och sen fortsättningen på denna länken: http://www.vureel.com/video/11625/Dear-John-2010-DVDRip-XviD-ARROW-CD2



De var lite dåligt ljud men ja satte i mina hörlurar och lyssna och då hördes de jättebra!! :D

E M A

inte mkt :Ddudå

Anonym

sv: ska ha häst i sommar :)

har du varit uppe i minst 24 timmar någon dag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: