by amanda

| Vardag
förlåt för att jag inte bloggade tidigare idag innan jag drog hemifrån men jag hann inte. jag och hanna vaknade 10 och halv 11 skulle vi vara hemma hos henne. så vi klädde på oss, åt frukost och sminkade oss snabbt som f*n. jag skulle ju hjälpa henne och hennes familj att flytta så idag har vi packat upp, kånkat lådor och möbler och ätit en super god pasta sallad. vid 2 någon gång drog vi hem till mig, hämtade badkläder och sen till söderbysjön för att bada och sola. vi drog därifrån efter en stund, hem till mig, fixa oss och sen gick hanna hem. hon skulle lämna väska och lite saker så jag passar på att blogga. när hon är klar så ska vi träffa emil och hitta på något. så vi hörs senare ! togs inga bilder för att vi glömde men vi ska ta passor ikväll. pussar amanda <3
Fanny

Svar: typ bara pluggat :P själv?

idah

Tack! :) Det är bra med mig också! :)

idah

Jag har varit med en gammal vän till mig :) Nu blir det grillat och sen sticker vi ut igen i de underbara vädret! Va har du själv gjort? :)

R e b e c c a

sv: Jag har varit med vänner :) nu ska jag till min pojkvän ^^ sj då? :)

R e b e c c a

sv: låter som en bra dag ^^ ska också grilla med familjen nu innan jag åker till min pojkvän :)

Cajsa

uscha då. :( jag gör inte så mycket. svarar på komentarer och redigerar filmer som jag inte har hunnit med tidigare. :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: