by amanda

| Vardag

hej sötnosar ! jag och filippa sitter hemma hos mig, jag har precis duschat och rakat benen, packat och fixat lite för ikväll. jag och filippa ska snart åka till globen för att köpa shorts till mig. ikväll ska vi till flaten och grilla, vi hörs när jag kommer hem vid halv 11. pussar

Emma

jaa, men det var jätte mysiigt:)!<3

ronja

sv: tack :)

fin bild!

hejannw

skola och solat :)

MATILDA

tack så mycket ! :D

Anonym

heejsan snygg blogg du har!:D checka gäärna in min med!:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: