by amanda

| Vardag
pappa kom och hämtade mig, vi åkte hem och sen tog vi motorcykeln. åkte till bagis centrum och handlade och sen hem till lippa för att hämta min väska. efter det åkte vi tyvärr hem igen, men det var super nice att få åka motorcykel i allafall. jag ääälskar det ! menmen, ska snacka med tjejorna nu om imorgon. jag vet inte hur det blir, vi hörs senare. pussar amanda

bilderna från idag !






FlizanLizan

sv: Min dag har vart kanon din dag då? :P

Anonym

Jordgubbar! :D



Jag har varit på skolan, sen varit ute med kompisar och njutit av det varma vädret :)

Erika

sv; tack så mycket!

nej det är det inte, jag blekte mig nyss och då blev det missfärgat så det ser rätt orange ut. men jag ska fixa till färgen snart :)

Erika

sv; ah :)

haft en bra dag annars då?

e

Ska till utlandet imorgon så ihelgen kommer jag vara där och bada,sola osv:D Vad ska du själv hitta på ihelgen? :)

Erika

sv; ohja :)

ronja

fina bilder :)

Anonym

TITTA IN PÅ MIN FRÅGESTUND!!!!!!!!!!!!!! =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: