by amanda

| Vardag
när jag stog och borstade tänderna härom dagen så hittade jag massa gamla foto album.
dels på mig och vänner när jag bara är några månader, även dom har jag kontakt med idag !
kolla vad gulliga =D

jag & saga, 2 månader gammal :)

jag, cecilia och sofia, 2 år gammal :)
'
igen

Fanny

Svar: Blir nog att se på nån film och mysa. MEn jag måste städa först ;D själv?

aww

jag mår med bra:)

Fanny

Svar: Mysigt! :D

j e n n i f e r

nej tyvärr inte =/

E M A

inte fula iaf.-.-

R e b e c c a

sv: Ja :) vi har ju känt varandra i nästan 3 år, men dock inte varit tsm alla de 3 åren :)

det va mycket tjafs och massa problem mellan oss. Så jag gjorde slut, vi försökte vara utan varandra men det gick inte. Så jag gav honom en sista chans, och nu är det sjukt bra i vårat förhållande :) nu finns det inget som kan komma emellan oss :)

J O Z E F I N E

sv: p12a använder folk ofta som skällsord för killar de tycker är fjortisar :/

j e n n i f e r

aa de suger lite men har man högt så förstår man ;P

Här är iaf länken:

http://www.vureel.com/video/11624/Dear-John-2010-DVDRip-XviD-ARROW-CD1

&

http://www.vureel.com/video/11625/Dear-John-2010-DVDRip-XviD-ARROW-CD2

E M A

men han är ful :D

E M A

amanda jo.......

hejannw

haha, ja :)

aww

kusiner! :D sj?

Nelia

var med i min tävling om att vinna en fin blggdesign! :D



fin blogg btw :)



kram

Cajsa

snart är det finalen på "Jakten på julia"! :D ska du se?

Fanny

Svar: 14 :)

amanda ♥

hihi vsg :) följ gärna mig med bloglovin oxå :)



kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: