by amanda

| Vardag
efter att ha skrivit det förra inlägget så gick jag och lippa ut en liten stund, åt jordgubbar och satt i solen sen gick vi hem igen och åt middag. vi kollade lite på tv och sen gjorde vi oss ordning för att dra ut och springa. klockan 7 mötte vi elin på ip och sprang elljus spåret igen på 2,5 km. gick på 15 minuter idag också. vi var grymma ! efter det strechade vi lite och sen drog vi hem. när vi stog och strechade märkte vi att matte och muffe stog och kollade på oss så vi drog. men märkte snabbt att dom följde efter. så vi sprang hela vägen hem också. när vi kom hem ville dom ha vatten så vi stog på ballkongen och kastade ner vatten åt dom. haha, skit kul ! sen när dom gick hoppade jag in i duschen och är precis klar. men nu ska jag äta frukt och plugga, hörs sen ! pussar amanda <3

såhär såg jag ut idag, men även idag bytte jag till shorts :)
Fanny

Svar: Min dag har varit bra, själv? :)

hejannw

tack ;) det är en topp faktiskt.

D A N I E L A ♥

- Okej vad skönt:)

Piinky

Idag har jag bara vilat för att jag är sjuk =/ du själv då?



kram

hejannw

Bara bra :)

Sandra

okej, full rulle med andra ord :)

Sandra

okej, the voice är helt okej :)

hejannw

Haha, ja :)

e

Min dag var toppen! Strålande sol så jag har legat på en fotbollsplan och solat med en kompis. Hur har din dag varit då?:)

D A N I E L A ♥

- skolan sen hämtade ut paket sen hem och duschade och fixade ihop nya cykeln sen ut med ett par kompisar och nu sitter jag här:)Själv?

Piinky

halsfluss feber hosta & förkylning



kram

Erika

sv; okej det låter härligt :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: