by amanda

| Vardag
Hej ! jag kom hem för en liten stund sen och ska alldeles strax äta middag.
idag skulle jag varit med ida men det blev inte så utan jag och elin åkte till stan istället. kollade runt en massor och hon shoppade lite. köpte varsin chailatte och satt i solen. sen kom annie och ida men vi var tvugna att dra hem. jag ska äta och sen ut och springa. så vi hörs senare. pussar amanda <3
LINDAVIOLA!

sv; Jag var på praktiken, sen tränade gymnastik och sen kom Alexander :). Slv?

sofia

sv: eftersom jag har så dåligt minne så minns jag tyvärr inte vad vi snackade om , kan du hjälpa mig att komma ihåg?:D (a)

ronja

sv: nu har jag lagt till dig, lägger du till mig nudå? :)

sofia

sv: haha ja juste! inte roligt när det händer så, en stressig morgon tex :(

ronja

sv: tack :) allt bra?

hejannw

haha okej :D

MATILDA

nej tyvärr inte , men de är vackra ! :D

LINDAVIOLA!

sv; Okej, härligt :).

Carolina [fotograf]

Sv: Här är det lugnt, är sjuk idag :( Själv?

nath

Bor i Skövde :) själv då?

Vilken mysig dag :)

D A N I E L A ♥

- tack:)

haha okej :D:D!

händer ått spec på sommarlovet då :D?

Emma

okejokej, trevligt!:)

Allt bra<3?

ciiz

gick de bra då?

Fanny

Svar: Precis! samma här! :D

Emma

tack, hade det jättebra verkligen!:)>3

Sandra

ja :)

åh älskar esspresso hous :)

Agnes

Njaa... Haha :D

E M A

ja :d den är bra:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: