by amanda

| Vardag
nu ska jag alldeles strax göra mig i ordning för att gå och lägga mig.
jag är inte ett dugg trött men måste endå komma i säng någon gång ;)
jag är äntligen klar med rummet nu, alla saker och tavlor är på plats.
förutom en tavla och mina speglar som ska upp. menmen, nu ska jag
tvätta bort smink och sen krypa ner i min nybäddade säng !
godnatt sötnosar, hörs imorgon ! pussar amanda <3
LINDAVIOLA!

sv; jag vet inte :s. AHAHA.

sandra

14 om jag minns rätt :P

sandra

näe inte direkt.. :P

LINDAVIOLA!

sv; Ne, tappade linsetuit ><

Anna

sv: Idag har jag varit ute en massa i solen ! :) vad har du gjort ?

florentina

fin blogg. allt bra ?:)

erika

Har varit på en handledarkurs för att få börja övningsköra, sen har jag varit ute och grillat med massa kompisar och kom just hem. Vad har du själv gjort idag?;)

tack så mke:)!

S.

Låter mysigt. :)

E M A

haha okej :D

Erika

sv; det får bli någon annan dag, för jag har ingen bild just nu :)

D A N I E L A

- dem var väll inte så goda endast för dem inte var svenska ;)

MATILDA

idag ska jag plugga lite , och du då? :D

MATILDA

åhh tack så mycket :D

ciiz

tack så jätte mkt :D jag köpte den för en vecka sen den gick på 500 ca :)

sofia

sv: ingenting alls faktsikt, själv då?:)

R e b e c c a

sv: Tack så mycket :D

Maja

sv: Nä, får inte

T O V A

snygg design du har! :-D

hur har din dag varit? :-)

Fanny

Svar: Varit i skolan, själv? :)

emelie

har du gjort idag då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: