by amanda

| Vardag
jag har bytt lakan i sängen, fixat i rummet och pluggat lite.
ska snart hjälpa mamma att laga tacos till middag, mums.
men vi hörs senare, här kommer bilder på det jag köpt idag !
pussar amanda <3

påslakan och örngott :)

tavla och kudde :)
E M A

okej ;D inte mkt alls

E M A

haha tack ^^

emelie

åh jag älskar att gå på ikea, drömma sig bort till man får flytta hemifrån och inreda själv :D

E M A

absolut ingenitng ;D dudå

E M A

okey :D

E M A

inte mkt :D ska väll glo på tv dudå

sandra

okej :)

fin tavla, köpte du den idag när du var på ikea?

Erika

sv; okej kul & va på ikea :D

varit i stan och träffat pojkvän :)

sandra

okej, har en liknande tavla liggandes här hemma.

Har inte hängt upp den för ska måla om i mitt rum först:)

Erika

sv; vi gick runt lite på stan bara :)

Natalie / weezing

Sv: Tack så jätte mycket :)



Wey, IKEA! Ikea is the shit ^^ haha!

emelie

väldigt fina saker du inskaffat :)

sandra

jag vet inte :O

jag funderar på någon grön färg men vet inte vad.. har du något tips på vad jag ska måla för färg?

sandra

mm, kan tyvärr inte ha en fondvägg för det skulle se så konstigt ut i mitt rum eftersom jag har en hel vägg med inbyggda garderober.

Emelie

fin blogg följa varandras blogg på bloggovin:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: