by amanda

| Vardag

HEMMAAA !
"borta bra, men hemma bäst" fast det var faktiskt ganska mysigt att åka till landet och träffa kusin, mormor och alla. när jag kom dit så satt jag och kusin och spelade spel, kort och läste lite korsord. sen var det dags för middag. dom hade grillat så det var super gott. efter maten så "grillade" vi marshmellows. efter satte jag och kusin på filmen hitta nemo och när den var slut var det dags att gå och lägga sig. imorse gick jag upp vid 10, åt frukost och gjorde mig klar, läste korsord och sen lunch. vi packade ihop våra saker och sen åkte jag och mamma därifrån. vi åkte direkt till ikea, köpte lite och gick sen till heron city. kollade runt på mio och handlade mat. sen äntligen hem ! så kom hem för en liten stund sen och ska fixa lite i rummet. bilder på det jag köpte kommer senare. pussar amanda <3

påväg till landet igår

marshmellow :)

Alexandra

Nu har jag en veckansblogg på bloggen och jag skulle bli glad om du ville vara med och tävla! :) Allt du behöver göra är skriva en kommentar där du visar att du är med och sen avgör jag senare ikväll vem vinnaren är! :)

sandra

okej, det låter väldigt trevligt :)

emelie

idag har jag typ pluggat, var ute och sprang förut med :D du då?

sandra

ok :)

idag har jag varit med några kompisar och kollat film.

Själv då? :)

S.

Den där glassen ser god ut.

FlizanLizan

sv: Jaha najs :)

allt bra idag då? :)

ronja

gott med glass :)

ciiz

skönt o höra :D

ronja

sv: inet så mycket, sola och så. sj? :)

ronja

sv: okej, kul med ikea :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: