by amanda

| Vardag
jag har suttit och kollat på bella&tyra show men nu är det dags att börja dra sig mot tunnelbanan. min buss går 15.05 från tekniska :) vi hörs imorgon när jag kommer hem, pussar
Erika

sv; okej, jag ska ut lite nu :)

LINDAVIOLA!

sv; jappjapp ;D:

Cajsus♪♫

jo då, det var det väl. :)

R e b e c c a

sv: vsg och tack ^^

' milia

snögg blogg tjejen ;)



p.s lust o kika in på min blogg va du tycker om låten jag lagt upp som jag sjunger&skrivit :$ läs gärna va ja skrivit under låten med

FANNYHEDBERG

japp:)

felicia

sv; HAHAHA, okej :)

sofia

fin blogg du har :)

ronja

fin bild :)

erika

Haha rolig bild!:)

emelie

tack så mycket :D

hoppas du har en kanon lördag

Fanny

SVar: precis! :D

S.

Fin bild.

sandra

idag är jag bara med mina kompisar:) själv då?

thaipinnen ♥

sv; härligt, jora det är bra :D

D A N I E L A ♥

- okej:)

aaaantonia!

sv; hihi!

sötbild ;)

E M A

tack :D va gör du

Josse

okej :D

hanna

Ska sluta blogga nu.. :/

ciiz

haha bella o tyra show med kissie, hon var så pinsam

hejannw

härlig bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: