by amanda

| Vardag
nu har jag läst och kollat igenom alla bloggar som jag kan komma på, jag har bloggat på min hemliga blogg och lyssnat på musik. jag försöker få tag på mamma eftersom jag är hungrig som en varg, men hon svarar inte. och jag vill gå ut på en promenad i det sköna vädret. men vi får se om jag orkar lyfta på röven. jag håller i allafall på att ta emot alla bilder från igår och valborg, men det tar en stund. så ni får dom snart, goodie :)

hahahaha, bild från igår på donken =D
linda

hahah jaa :D

aww

helt sjukt jo :P

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: jag festade bara runt :d Du då?:D

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: inget alls:( sj då?:D

Cajsa

typ inget.. :/ var bara hemma. :P åker tillbaka till skolan idag i alla fall!:D

haft en jättebra valborg! självdå:)?

hanna

inget speciellt :D

Sabina

sv/ Japp det hade jag! Dudå? :)

aww

ha en bra dg! :)

One Tree Hill Blogg

SV: Inte så mycket. :) Sjdå? :P

linda

design, vill verkligen fixa min fiin! :d<3 sj?

Cajsa

haha ja just därför åker jag tillbaka idag..:P bor där också. internat..^^



tack sötnos.. :P

Cajsa

fan, jag måste ändra en sak i headern och jag ORKAR INTE! :P

linda

tack men det tycker jag inte! ;)<3

One Tree Hill Blogg

"Gjort idag?", Haha.

aww

Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig nu! :)

Cajsa

De är ju så tråkig och platt. måste få lite mer liv i den....på något sätt..^^

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

söt bild=)

Sabina

sv/ Okej vad skönt :) vad ska du hitta på idag? Här är det fett fint väder iaf!

Sabina

sv/ Okej, vad roligt! Vill också tapisera om i mitt rum, vet till&med exakt hur jag vill ha det. Men vi har inte ens pratat om det.. Haha. Hur ska det se ut? :)

Cajsa

hehe tack sötnos..^^

jag har gjort om nu i alla fall, det ser fortfarande platt ut men det ser bättre ut. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: