by amanda

| Vardag
Godmorgon :)
Jag ställde klockan på 11.30 idag för att inte komma upp för sent men självklart somnar jag om och vaknar nu. Jag har gjort lite frukost men ska snart börja göra mig i ordning. Fast jag vet inte hur det ska gå till när nästan alla mina kläder och smink är hos mamma -.- Dit orkar jag ju inte åka .. Menmen, ska träffa Filippa och Hanna (tror jag) när jag är klar. Så vi hörs senare !
FlizanLizan

sv: Jaha vad najs :)

allt bra idag då? :)

Malin

svar: okej, men va kul att du gillar min blogg iaf :D

Vad ska du hitta på idag? :)

Julia

Ska träffa kompisar och hitta på nåt skoj sj? :)

Fanny

Svar: Inget speciellt alls, fixa lite bloggdesigner bara :P Själv?

sandra

Ja :)

allt bra idag då?

moa

sv: okidoki :)

Malin

svar: ska bara vara hemma, chilla, göra skolarbete :P

Hur är vädret hos dig?

Malin

svar: tråkigt, sånt väder får ju nästan vem som helst att vilja stanna inne hela dagen! -.-

Julia

Okej hoppas du får en bra dag ! (=

Malin

svar: inte jag, haha! :P

jag bor med min mamma och låtsaspappa i Sänna, och i Kumla med min pappa, låtsasmamma och mina halvsyskon, du då? :P

Malin

svar: najs :D

Har varit i Stockholm tre gånger, det är hur härligt och fint som helst jue :D

elin

sv: samma!:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: