by amanda

| Vardag
jag kom hem vid halv 12, åt middag (a) och nu sitter jag framför datorn :)
vid halv 5 tidigare idag drog jag och matilda in till stan, hämtade ut våra biobiljetter till the last song och gick sen till donken. åt lite och sen åkte vi hem till mig. muffe och leo kom dit, vi kollade på tv och vid 7 någon gång drog vi in till stan. köpte fanta och gick sen in i sallongen. kollade reklam och sen började filmen. den var så otroligt bra, alla satt och grät som f*n. det var verkligen en film man bara inte får missa ! efter bion var klockan mycket och jag tvungen att dra hem. bilder från dagen kommer senare, pussar amanda<3
Hanna

sv: tack sötnos :)

Elina

den där filmen verkar så sjukt bra :) måste se ^^ allt bra med dig ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: