by amanda

| Vardag
Hallu :) jag kom hem för en liten stund sen, hanna och filippa är här men hanna ska strax hem.
idag slutade vi tidigare för hade ingen spanska så jag och filippa drog hem till mig. bytte om och åt glass. efter ett tag drog vi ut och träffade muffe och leo. satt i solen och lyssnade på musik och tog en liten promenad. efter en stund gick dom hem så jag och filippa satt i centrum med julia och några. vid 6 någon gång (tror jag) gick vi hem och lagade middag. när vi ätit kom muffe och leo men vi gick ut efter en stund. vi tog med oss bollen ut och gick till ip. träffade hanna och chillade galet. drog därifrån pågrund av kyla, menmen. vi hörs kanske senare, fler bilder kommer imorgon. pussar amanda <3


hanna

japp, är du åxå ledig nu torsdag och fredag.. isånnafall, vad ska du göra då? :D

thaipinnen ♥

fin blogg :D

erika

okej- härligt:D

Sabina

sv/ Det är fint med mig :) digdå? PUSs

Fanny

Svar: Okej! :D

Cajsa

jo tack, det är toppen här! Helt hög på hur bra det gick igår..^^ trött som fan dock.. :P hehe.. :P

emelie

härligt att höra:D jo det är helt okej med mig!

Fanny

Vad bra att du förstod! hoppas du ahr en bra dag amanda! :)

Josse

okej : )

Sara

rosa converse == så snyggt :D

sandra

åh tack så mycket:)

vad händer för din del idag då?

F E L I C I A *

sv; ja det har jag ;)

julia

:D

hejannw

tack :)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: idag har ja bara sovit än så länge xD dud å?:D

D A N I E L A ♥

- inte mycket,själv:)?

Emma

inte mkt :D dudio

Hanan

Hej!

Allt bra med dig? :)

Fina bilder!

aaaantonia!

sv; busat med love, själv? :)

FlizanLizan

sv: Härigt, joda de e finfint ;)

aaaantonia!

sv; aha okej! ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: